Band examens Shaolin Kempo Kai.
- 19 mei
- 1 minuten om te lezen
Gisteren stonden bij Shaolin Kempo Kai de Kempo-examens op het programma. Van de jeugd tot en met de volwassenen hebben onze leden laten zien wat ze de afgelopen periode geleerd hebben. Mooie inzet, doorzettingsvermogen en een geweldige sfeer – daar zijn we trots op!
Iedereen die examen heeft gedaan: goed gedaan en gefeliciteerd met jullie inzet en prestatie!
En voor degenen die deze keer geen examen hebben gedaan: geen zorgen, de volgende keer doen jullie gewoon weer mee. Blijf hard trainen en werken aan jullie ontwikkeling. Op naar de volgende uitdaging!






Opmerkingen